خرید ضدعفونی کننده نانو - یوماسیل - محصولات ضدعفونی کننده دست

خرید ضدعفونی کننده نانو

خرید ضدعفونی کننده نانو

برای خرید ضدعفونی کننده نانو به نکاتی باید توجه کرد. در این مطلب میخواهیم به این نکات اشاره کنیم. مواد ضدعفونی کننده یوماسیل مبتنی بر نانو سیلور می باشد و دارای تاییدیه از آزمایشگاه میکروبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 94 است.

 

چرا برای خرید ضدعفونی کننده نانو باید اقدام کنیم؟

مواد ضدعفونی کننده نانو برخلاف مواد ضدعفونی کننده الکلی که بر اساس الکل هستند، بر پایه ذرات نانو نقره می باشند. این مواد یک وسیله بسیار مناسب برای تمیز کردن سطوح و دست ها می باشند. این مواد ضد عفونی کننده به دلیل خاصیت آنتی باکتریال خود کاربردهای گسترده ای دارد. نقره در ابعاد بزرگتر یک فلز با خاصیت واکنش دهی کم می باشد. در ابعاد بسیار کوچک اما خاصیت میکروب کشی آن به بیش از 99 درصد افزایش می یابد.

پژوهشگران به مکانسیم های مختلفی برای اثر گذاری نقره بر روی میکروب ها دست پیدا کرده اند. دقیقا به دلیل همین تعداد زیاد مکانیسم ها هستند که میکروب ها نسبت به نقره سازگار نیستند. برای همین مسئله ما خرید ضدعفونی کننده نانو را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

خرید ضدعفونی کننده نانو
خرید ضدعفونی کننده نانو

 

چگونگی عملکرد محصولات ضدعفونی کننده نانو

اسپری ضد عفونی کننده بر پایه نانو، از ذرات نانو نقره به سیتوپلاسم نفوذ میکند. این کار باعث میشود تا سیتوپلاسم ویروس میشود و مانع فعالیت آن میشود. همچنین لازم به ذکر است که ذرات نانومتال با ابعاد کمتر از 10 نانومتر، تاجک های ویروس کرونا را اشغال میکند و چسبندگی تاجک ها را مختل میکند.

 

محلول ضدعفونی کننده نانو یوماسیل
محلول ضدعفونی کننده نانو یوماسیل

 

ویژگی ها و دلایل خرید محصول ضد عفونی کننده نانو

مواد ضدعفونی کننده نانو با ویژگی های منحصر به فردی دارد. مانند:

 

 

اثر بخشی نانو متال ها در محصولات ضدعفونی کننده

اثربخشی نانومتال ها در حدی است که در حال حاضر استفاده از نانو نقره به عنوان اصول اساسی و پر اهمیت برای تولید داروی ضد کرونا مطرح می باشد. در محصولات یوماسیل برای از بین بردن کامل ویروس از چند مدل ضدعفونی های مختلف هم استفاده میشود. شرکت فردای سروش ایرانیان

شرکت فردای سروش ایرانیان دارنده مجوز واحد فناوری در حوزه مواد شیمیای پیشرفته از پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و یکی از شرکت های پیشرو در تولید مواد ضدعفونی کننده خانگی مبتنی بر نانو نقره است. مواد ضد عفونی کننده یوماسیل مبتنی بر نانو سیلور و دارای تاییدیه از آزمایشگاه های وزارت بهداشت است.

. این محصولات دارای تاییدیه آنتی ویروسی دانشگاه تربیت مدرس است که موفق به اخذ کد IRC از سازمان غذا و دارو شده است. این مایع با برخورداری از نانوذرات نقره به سیتوپلاسم ویروس نفوذ کرده و باعث انعقاد سیتوپلاسم ویروس شده و مانع از فعالیت آن می‌شود. ضمن اینکه ذرات نانومتال با ابعاد کمتر از ۱۰ نانومتر تاجک‌های ویروس کرونا را اشغال می‌کند و چسبندگی تاجک‌ها را مختل می‌کند.

 

یوماسیل

 

شرایط نگه داری

از قرار دادن در معرض نور خورشید خودداری شود.

مناسب مراکز درمانی

از مهم ترین دلایل خرید محصول ضد عفونی اثربخشی نانومتال‌ها می باشد. در حدی است که در حال حاضر استفاده از نانو نقره به عنوان یکی از پایه‌های اساسی برای تولید داروی ضد کرونا در کشورهای پیشرفته مطرح است. گفتنی است در محلول‌های دست و سطح یوماسیل برای ضدعفونی کامل از ترکیب چند ماده موثر استفاده می‌شود.

 

کاتالوگ ضدعفونی کننده نانو یوماسیل
مشاهده کاتالوگ محلول

 

مهمترین مزیت خرید ضدعفونی کننده نانو

مهمترین مزیت ضدعفونی‌کننده‌های دست نانویی، سازگاری با پوست، عدم حساسیت‌زایی تنفسی و ماندگاری بالاتر نسبت به ضدعفونی کننده‌های الکلی است.

دوز نانوسیلور مصرفی برای پاک‌کننده‌های بهداشتی دست و سطوح متفاوت است. البته استفاده از محصولات ضدعفونی کننده دست برای سطوح مانعی ندارد ولی برای ماندگاری بالاتر اثر ضدعفونی‌کنندگی بر روی سطوح، محصولات ویژه‌ی سطوح نیز به صورت تخصصی تولید می‌شود که ساعت‌ها ویژگی آنتی‌باکتریالی و آنتی‌ویروسی دارد.

 

 

صفحات مشابه با این نوشته:

انواع محصولات ضدعفونی کننده یوماسیل

چرا از محلول ضدعفونی کننده استفاده کنیم

برتری محلول های نانو بر محلول های الکلی

محلول ضدعفونی کننده 500 سیسی یوماسیل

خرید محلول ضدعفونی کننده 5 لیتر نانو

 

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها