معرفی واکس لاستیک p3

معرفی واکس لاستیک p3 :

در این مطلب میخواهیم به معرفی واکس لاستیک P3 و مزیت های آن بپردازیم. لاستیک خودرو بعد از مدتی استفاده و به مرور زمان به خاطر عوامل مخرب زیست محیطی و تاثیرات جاده ای رنگ مشکی و درخشان خود را از دست می دهد. در اکثر مواقع به رنگ طوسی یا حتی سفید در می آیند. شستشوی لاستیک نیز در این مواقع تاثیر چشمگیری ندارد و باعث درخشندگی لاستیک نمی شود.

 

عوامل مخرب تاثیر گذار در رنگ لاستیک:

تغییرات آب و هوایی، رانندگی در بیابان، برف و باران، اصطکاک سطح جاده، رانندگی در گل ولای، سرد شدن ناگهانی هوا. امروزه اسپری و محلول های زیادی برای براق کردن لاستیک خودرو وجود دارد. شرکت فردای سروش ایرانیان هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات مراقبت خورویی اسپری تریگر براق کننده لاستیک P3 را تولید کرده است. به موجب آن رنگ تایر خودرو مثل روز اول شفاف و درخشنده می گردد.

 

معرفی واکس لاستیک p3
واکس لاستیک P3

 

شناسایی و معرفی واکس لاستیک P3 :

اگر شما از جمله افرادی هستید که به تمیزی و براق بودن تایر خودرو خود اهمیت می دهید، ما به معرفی واکس لاستیک p3 میپردازیم. اسپری واکس (براق کننده) رنگ مشکی لاستیک P3 انتخاب مناسبی برای شما خودرو دوستان است. استفاده از اسپری براق کننده لاستیک P3 بر روی تایر خودرو باعث تمیزی، براق شدن و باز گرداندن رنگ مشکی تایر می شود.این کار باعث نمایی زیبا به خودرو شما می شود. هم چنین اسپری واکس (براق کننده) لاستیک P3 باعث افزایش طول عمر لاستیک نیز می شود. زیرا با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح جانبی تایر مانع از تماس آلودگی به لاستیک می شود.

 

مزایای واکس لاستیک p3:

  • براق کننده و پاک کننده
  • افزایش طول عمر لاستیک
  • آبگریزکننده و ضد گرد وغبار
  • محافظت از پوسته شدن و ترک
  • ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه
  • ایجاد لایه محافظ در مقابل اشعه UV
  • پایه آب و فاقد حلال های نفتی و الکلی

 

واکس لاستیک
معرفی واکس لاستیک p3

 

روش استفاده از اسپری واکس (براق کننده) لاستیک P3:

نحوه استفاده از اسپری براق کننده لاستیک P3 بسیار ساده می باشد، فقط کافیست این محصول را بر روی لاستیک اسپری کنید، کمی صبر کنید تا محلول براق کننده به طور کامل بر روی سطح لاستیک نفوذ کند و بعد با یک دستمال و یا حوله مناسب لاستیک و هم چنین قسمتی که مرطوب شده بر روی رینگ را پاک نمایید. مواد به کار رفته در فرمولاسیون اسپری براق کننده P3 هیچ گونه اثر سوء و مخربی بر روی لاستیک، انسان و محیط زیست ندارد. برای درخشندگی بیشتر توصیه می شود ابتدا لاستیک با شوینده های مناسب پاک گردد و سپس استفاده شود.

در محصول براق کننده لاستیک P3 از مواد پایه روغنی و حلال های صابونی و چربی استفاده نشده و بر پایه ی آب می باشد. اسپری براق کننده لاستیک P3 لاستیک خودرو را به مدت یک هفته تا 10 روز تازه و نو نگه می دارد.

 

محلول ضدعفونی کننده نانو یوماسیل
مشاهده کاتالوگ محلول

 

سفارش محصول:

برای سفارش  این محصول و سایر محصولات به فروشگاه یوماسیل مراجعه کنید.

 

 

صفحات پیشنهادی ما:

خرید واکس لاستیک p3

انواع محصولات ضدعفونی کننده یوماسیل

چرا از محلول ضد عفونی کننده استفاده کنیم؟

ویژگی های مواد ضدعفونی کننده

تاثیر الکل بر روی پوست

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها