واکس داشبورد نانو

واکس داشبورد نانو

در این مطلب میخواهیم در رابطه با واکس داشبورد نانو و کاربرد آن با هم صبت کنیم. داشبورد یکی از بخش های داخلی خودرو است که در واقع قسمتی است برای کنترل راننده و دسترسی آسان او به مجموعه کلیدها و نمایش دهنده ها که زیر شیشه جلو خودرو قرار می گیرد.

داشبورد مهمترین بخش داخلی یک خودرو است، به همین خاطر معمولا طراحان به آن بسیار توجه می کنند و در واقع نوع ساخت و طراحی آن تاثیر زیادی بر روی ارزش اتومبیل می گذارد. از این بابت واکس داشبورد بسیار حیاتی و کاربردی می باشد.

همان طور که تمیز کاری بدنه اتومبیل جلا و جلوه زیبایی به خودرو شما می دهد. به صفر شویی داخل اتومبیل هم بر روی زیبایی خودرو شما تاثیر بسزایی دارد و داشبورد یک اتومبیل مرکز اصلی توجهات افراد در داخل اتومبیل است. پس برای جلا بخشیدن به یک خودرو باید به داشبورد آن هم توجه بسیاری کرد. یکی از راه هایی که می توان به داشبورد یک خودرو جلا بخشید به واکس زدن آن است. ما به شما واکس داشبورد نانو با برند p3 را معرفی میکنیم.

 

واکس داشبورد نانو P3
واکس داشبورد نانو

 

روش واکس زدن داشبورد خودرو:

پس از شستشو و تمیز کاری داشبورد اتومبیل آن را به صورت کامل خشک می کنیم. سپس با در نظر گرفتن جنس داشبورد، واکس را انتخاب می کنیم. استفاده از واکس نامناسب می تواند به داشبورد اتومبیل آسیب برساند. واکس داشبورد نانو P3 از نوع مایع و قابل اسپری کردن می باشد. بهتر است آن را بر روی قطعات داشبورد اسپری کنید و سپس با یک اسفنج یا یک دستمال نرم واکس بزنید.

لازم نیست از دستمال های میکروفایبری که جذب بالایی دارد استفاده شود چرا که دستمال های میکروفایبر جذب بالا بخش اعظمی از واکس را به خود جذب کرده و براقیت مناسب حاصل نخواهد شد.

 

خواص  واکس داشبورد p3 :

واکس داشبورد نانو P3 دارای خاصیت آنتی استاتیکی می باشد. همچنین از جذب گرد و غبار بر روی سطح داشبورد جلوگیری می نماید. به دلیل دارا بودن رایحه باعث ایجاد حس تازگی و طراوت محیط داخل خودرو و از ترک خوردگی سطح داشبورد جلوگیری می نماید. واکس داشبورد P3 بر پایه آب و پلیمرهای سیلیکونی ساخته شده است. این کار علاوه بر جلا بخشیدن به داشبورد از آن محافظت نیز می کند. در فرمولاسیون این محصول از نانو ذرات نقره استفاده شده است که بهترین خاصیت آنتی باکتریایی را به سطح داشبورد می دهد.

 

اگر واکس داشبورد بر روی شیشه ریخته شد چه کنیم؟

هنگام به کارگیری واکس داشبورد در صورت پاشیده شدن به شیشه با دستمال جداگانه ای سطح شیشه را پاک نمایید. واکس داشبورد نانو P3 فاقد حلال های آلی بوده و هنگام قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید تشکیل بخار بر روی سطح شیشه رخ نمی دهد.

 

 

محلول ضدعفونی کننده نانو یوماسیل
مشاهده کاتالوگ محلول

 

برای سفارش واکس داشبورد نانو P3 و سایر محصولات به فروشگاه یوماسیل مراجعه کنید.

 

صفحات پیشنهادی:

خرید محصول واکس داشبورد p3

انواع مواد ضد عفونی کننده یوماسیل

برتری محلول های نانو بر ملول های الکلی

تاثیر الکل بر روی پوست

 

 

 

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها