ژل دست پاک کن بدون آب

ژل دست پاک کن بدون آب:

در این نوشته میخواهیم در رابطه با ژل دست پاک کن بدون آب یوماسیل صحبت کنیم. از دیگر محصولات تولیدی شرکت فردای سروش ایرانیان ژل دست پاک کن آنتی باکتریال با برند یوماسیل می باشد. این ژل ها در بسته بندی های 600 گرمی و فله ای قابل عرضه می باشد.

 

ژل دست پاک کن بدون آب
ژل دست پاک کن بدون آب یوماسیل

 

ژل دست پاک کن بدون آب چیست؟

ژل دست پاک کن بدون آب یوماسیل محصولی مناسب برای مصارف صنعتی جهت پاک کردن دست ها از انواع چربی ها، دوده و آلودگی های ناشی از کارهای مکانیکی و صنعتی می باشد.

در صنایع نفت، پالایشگاهها، صنایع حفاری و کارخانجات و مخصوصا قسمت هایی که مربوط به تعمیرات ماشین آلات و تعمیر و نگهداری می باشد. لزوم مواد تمیز کننده دست و پاک کننده دست از چربی، گریس و روغن و انواع آلودگی های کارگاهی باعث گردیده است که افراد نیاز مبرم به استفاده مکرر از مواد شوینده و تمیز کننده دست داشته باشند. ژل دست پاک کن بدون آب یوماسیل تمام چربی، گریس و مواد روغنی را بدون نیاز به آب و با اثر نوری برطرف کرده و تمیزی و نظافت لازم برای کارکنان در طول تعمیرات دستگاه ها و غیره میسر می گردد.

 

ژل دست پاک کن بدون آب یوماسیل

 

ژل دست پاک کن یوماسیل از چه چیزی تشکیل شده است

در فرمولاسیون ژل دست پاک کن یوماسیل از حلال های مضر خطرناک آلی مانند نفت، الکل ها و گلیکول ها استفاده نشده است. برای اولین بار در ایران در فرمولاسیون ژل دست پاک کن صنعتی یوماسیل از حلال های بایو و گیاهی استفاده شده و جهت ایجاد خاصیت آنتی باکتریالی نانو ذرات نقره به کار رفته است. از نرم کننده های گیاهی در فرمول این محصول استفاده شده است که پس از یک بار استفاده لطافت و نرمی را در دستان خود حس خواهید کرد.

 

کاتالوگ یوماسیل
مشاهده کاتالوگ محلول

 

روش استفاده ژل ژاک کننده دست یوماسیل

روش استفاده بسیار ساده و در کمترین زمان صورت می گیرد. بدین صورت که مقدار کمی از ژل دست پاک کن را به کف دست زده و دست ها را به یکدیگر می مالید تا ژل حالت آب شدگی پیدا کند و بواسطه حلال و شوینده های خاص تمام آلودگی ها را در خود حل کند. سپس با یک دستمال دست ها را خشک نمایید. لازم به ذکر است از این محصول به عنوان صابون دست شویی نیز می توانید استفاده کنید. پس از بکارگیری این محصول باکترهای دستهای شما از بین خواهد رفت.

 

 

برای سفارش  و سایر محصولات به فروشگاه یوماسیل مراجعه کنید.

 

صفحات مشابه با این نوشته:

خرید ژل دست ژاک کن یوماسیل

انواع مصولات ضد عفونی کننده یوماسیل

برتری محلول های نانو بر محلول های الکلی

انواع ضدعفونی کننده ها

تاثیر الکل بر پوست

 

 

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها