انواع ضدعفونی کننده ها - یوماسیل - تولید کننده مواد ضد عفونی

انواع ضدعفونی کننده ها

ضدعفونی

تنوع  و انواع ضدعفونی کننده ها

در این مطلب می خواهیم انواع ضدعفونی کننده ها در شرکت یوماسیل را به شما معرفی کنیم. این شرکت یکی از برترین تولید کننده های مواد ضد عفونی در ایران و خاورمیانه می باشد. محصولات ضد عفونی کننده، بر پایه الکل ساخته و توزیع می شوند. اما این شرکت محصولات خود را برخلاف دیگر شرکت ها بر پایه نانو سیلور تولید میکند. یکی از مهم ترین ویژگی این استفاده نانو سیلورها، چروک و خشک نشدن دست ها و بدن به خاطر استفاده از این محلول ها می باشد.

 

انواع ضدعفونی کننده ها در یوماسیل

  • ضد عفونی کننده بدن
  • ضد عفونی کننده ضخم و بخیه
  • دهان شویه
  • اسپری ضد عفونی کننده

 

انواع ضدعفونی کننده ها

 

ضدعفونی کننده بدن:

یکی از انواع ضدعفونی کننده ها ، ضد عفونی کننده بدن می باشد. از آنجایی که کودکان نسبت به بقیه افراد بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند همراه داشتن ضدعفونی کننده که بتواند آلودگی را از روی سطح پوست به راحتی پاک کند از واجبات است. با آمدن ضدعفونی کننده ها به بازار دیگر نیازی به استفاده از صابون که باعث خشکی پوست می شوند نیست.

به جای صابون می شود از انواع ضدعفونی کننده ها مثل محلول ضدعفونی کننده، پد ضدعفونی کننده، دستمال ضدعفونی کننده، فوم ضدعفونی کننده و یا مایع ضدعفونی کننده استفاده کرد. ضدعفونی کننده های دست و ضدعفونی کننده های پا از زیر مجموعه های پاک کننده بدن هستند که پوست شما را شاداب و از میکروب ها حفظ می کنند.

 

ضدعفونی کننده زخم و بخیه:

برای هریک از ما اتفاق افتاده که در اثر زمین خوردن، تصادف و سایر بلاهای طبیعی دچار آسیب شویم و زخمی روی پوستمان ایجاد شود و شروع به خون ریزی کند. اگر زخممان جوری نباشد که نیاز به مراجعه به بیمارستان و جراحی داشته باشد، بتادین به نمایندگی از ضدعفونی کننده های پوست می تواند به ترمیم بافت های بدن ما کمک کند و جلوی ورود باکتری ها را به سطح های عمیق تر بدن بگیرد. پس نقشی که ضدعفونی کننده بتادین در زندگی اکثر ما بازی می کند بسیار حائز اهمیت است و وجود حداقل یک عدد از آن برای هر خانه ای ضروری است.

 

محلول ضد عفونی کننده بااسپری (500 میلی لیتر) Umasil
ضدعفونی کننده نانوی یوماسیل

 

دهان شویه: 

بهداشت دهان و دندان ها به قدری مهم است که تا حد زیادی می تواند بیانگر شخصیت افراد باشد. کسی که به وضعیت دهان و دندانش اهمیت می دهد سال ها دندان های سالمی می تواند داشته باشد جوری که نیازی به مراجعه به دندان پزشک نداشته باشد. قبل از قرارهای عاشقانه، جلسات مهم اداری و درکل موقعیت های حساس سعی کنید از ضدعفونی کننده دهان استفاده کنید و با این کار جلوی بوی بد دهانتان را بگیرید.

 

اسپری ضدعفونی کننده: 

بسیاری از میکروب ها برای از بین رفتن نیاز به اسپری ضدعفونی کننده قوی دارند و به راحتی با پاک کننده های ساده از بین نمی روند. ضدعفونی کننده هایی که به شکل اسپری هستند کاربری راحت تری هم دارند و در بسیاری از مکان ها مثل بیمارستان ها، مکان های آموزشی، باشگاه و آرایشگاه ها و … استفاده می شوند.

 

صفحات پیشنهادی:

ویژگی های مواد ضد عفونی کننده یوماسیل

تاثیر الکل بر روی پوست

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها