کارواش بدون آب نانو - یوماسیل - محصولات ضدعفونی کننده دست

کارواش بدون آب نانو

کارواش بدون آب نانو P3

در این مطلب میخواهیم در رابطه با کارواش بدون آب نانو P3 صحبت کنیم. این محلول بر پایه نانو تولید شده است و بدون مصرف آب کار شست وشوی ماشین ها را انجام میدهد. همچنین در این مطلب متوجه میشوید که محصولات کارواش بدون آب چگونه کار می کنند و چرا به سطح رنگ خودرو آسیب یا خراش وارد نمی کنند؟

 

هر آنچه که باید راجع به کارواش بدون آب بدانید:

ذرات گرد و خاک بوسیله پلیمرهای خاص تماس پیدا می کنند و در آن به صورت مایع و محصور در می آیند. به حالت تعلیق در آمده و به آرامی می توان آن را از سطح خودرو پاک کرد و از نشست مجدد آن بر روی سطح جلوگیری به عمل آورد. سپس گرد و خاک محصور شده در الیاف میکروسکوپی دستمال میکروفایبر به دام می افتند.

فرمولاسیون محصول حاوی افزودنی های نانو و واکس های گیاهی (کارنوبا) است. این محلول فلز پایه بدنه خودرو را بتونه کاری (sealing) میکند. همزمان رنگ بدنه خودرو را برای محافظت در برابر آب، داشتن سطحی فوق العاده نرم، صاف و براق و بهره مندی از خصوصیات محافظتی ضد استاتیک با واکس می پوشاند.

با تماس محصولات کارواش بدون آب به خودرو به طور قطع خراش به سطح رنگ یا سطوح دیگر خودرو وارد نمی شود. مانند روش های شست و شوی خودرو، شست و شوی بدون آب نیز تکنیکی است که در آن از روش های کاربردی درست، به همراه یک دستمال میکروفایبر با کیفیت استفاده می شود و خود محصول خراش به بدنه خودرو وارد نمی کند.

این روش یک فرآیند بسیار ساده و کارآمد است که شما با استفاده از دو پارچه میکروفایبر با کیفیت می توانید به سادگی یکی از دستمال ها را تا کرده و محصول مورد نظر را روی دستمال تا شده و سطح مورد نظر اسپری کنید. سطح مورد نظر را به آرامی با همان دستمال پاک کنید و سپس به سرعت با دستمال دوم سطح را پولیش کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که با یک سطح براق و درخشان آینه ای شکل روبرو شوید.

 

کارواش بدون آب نانو P3
کارواش بدون آب نانو

 

روش های معمول و اشتباه شست و شوی اتومبیل

در روش های معمولی شستشوی خودرو، معمولا از سطلی پر از آب و صابون استفاده می شود، کف آن همه جا پخش می شود، از اسفنجی کثیف استفاده می شود که کثیفی آن زیر کف صابون پنهان شده است. خودرو را باید با چندین لیتر آب کشید و سپس از یک دستمال برای خشک کردن خودرو در چند مرحله استفاده کرد که همین امر احتمال خراشیده شدن رنگ بدنه خودرو را تا حد زیادی افزایش می دهد.

شواهد زیادی دال بر آسیب دیدن و بلند شدن رنگ خودرو به دلیل استفاده از آب پر فشار و آب داغ وجود دارد، و همچنین شیلنگ های کارواش تصادفا به بدنه خودرو اصابت کرده و باعث کنده شدن قسمتی از رنگ و ایجاد خراش در سطوح بدنه و رنگ خودرو شده است.

 

آیا می توان از کارواش بدون آب نانو روی سطوح مرطوب یا خیس استفاده کرد؟

بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را به طور موثر و کارآمد بر روی سطوح مرطوب خودرو استفاده کنید و هیچ گونه اثر سوء بر پایان کار نخواهد داشت. فقط به خاطر داشته باشید در این صورت به دستمال های میکروفایبر بیشتری برای خشک کردن و پولیش نهایی برای داشتن خودرویی زیبا، براق و نمایشگاهی نیاز خواهید داشت.

 

آیا محصول کارواش بدون آب نانو P3 برای محیط زیست مضر می باشد؟

خیر، محصول کارواش بدون آب نانو P3 بر خلاف اغلب محصولات کارواش های معمولی فاقد هرگونه مواد خطرناک نظیر نفت، اسیدها و حلال های فرار آلی می باشد و در این مواد تاثیرات مخربی بر روی محیط زیست دارند. به علاوه به دلیل عدم آب کشی در روش شست وشوی سنتی خودرو با استفاده از سطل و شیلنگ متاسفانه هزاران لیتر آب آلوده به طور بالقوه و مستقیم وارد آب های زیرزمینی می شوند.

 

آیا محصولات کارواش بدون آب همانند روش معمولی آب و شامپو خودرو را تمیز می کنند؟

این محصولات بهتر از روش های معمولی خودرو را تمیز می کنند. زیرا ترکیبات مخصوصی که در فرمولاسیون های کارواش بدون آب وجود دارند گرد و خاک و دوده را بر روی بدنه خودرو در موارد محلول محصور کرده و آن را تجزیه می کنند و در نتیجه به راحتی می توان آن را از روی بدنه پاک کرد و سپس با یک دستمال میکروفایبر تمیز و پولیش کرد تا سطحی درخشان و براق پدید آید. به علاوه کارواش بدون آب نانو یک سطح محافظتی اضافه در برابر آلودگی ها ایجاد می کند و در نتیجه خودرو برای مدت طولانی تری تمیز و براق می ماند.

 

آیا می توان از محصولات کارواش بدون آب نانو P3 در آب و هوای گرم و سرد استفاده کرد؟

از محصولات کارواش بدون آب نانو P3 می توان در زیر نور مستقیم آفتاب داغ نیز استفاده کرد. با این حال برای حصول نتیجه بهتر استفاده از محصولات در سایه، مناطق سرپوشیده یا در گاراژ یا نمایشگاه توصیه می شود. در صورتی که در زیر نور مستقیم آفتاب از محصول استفاده می کنید مقدار بیشتری از محصول را روی دستمال اسپری کنید تا دستمال مرطوب شود.

در این صورت از خشک شدن سریع محصول و جذب آن به دلیل گرمای بدنه خودرو جلوگیری می شود. در آب و هوای سرد و زیر صفر نیز می توان محصول را استفاده نمود. محل مورد نظر را تا زمانی که محصول کاملا خشک شود با دستمال پاک کنید. در صورت ازوم از بیش از یک دستمال میکروفایبر استفاده کنید. محصول را در برابر انجماد محافظت کنید.

 

کجا می توان از محصولات کارواش بدون آب P3 استفاده کرد؟

از این محصول هر جایی که بخواهید می توان استفاده کرد. در مکان های سرپوشیده، در هوای آزاد، حتی در نور مستقیم آفتاب یا شرایط مرطوب، برای انواع خودرو، موتورسیکلت، کامیون، اتوبوس و … محصول کارواش بدون آب نانو P3 هر سطحی که تصور کنید تمیز و براق می کند. تمام محصولات P3 مطمئن بوده و با کار بر خودرو و محیط زیست سازگار است.

 

آیا در فرمولاسیون محصولات P3 از ترکیبات سیلیکونی استفاده شده است؟ آیا این ترکیبات خطرناک و مضر هستند؟

بله استفاده شده است. ولی به شما اطمینان می دهیم سیلیکونی که در فرمولاسیون های محصولات استفاده می شود کاملا بی خطر بوده و برای کاربر خودرو و محیط زیست ایمن و بی خطر است. در واقع سیلیکون هایی که در فرمولاسیون خود از آن استفاده کرده ایم در محصولات آرایشی و بهداشتی روزمره نظیر کرم های صورت استفاده شده است.

کارواش بدون آب نانو P3 و واکس داشبورد حاوی پلیمرهای سیلیکونی هستند. زیرا در حوزه محصولات کارواش بدون آب پیشرو در جهان وجود سیلیکون در فرمولاسیون های خاصی ضروری است تا نتیجه ویژه حاصل شده، درخشش نمایشگاهی خودرو رضایت مشتریان را در پی داشته باشد. بدون گنجاندن سیلیکون در فرمولاسیون سطح عملکرد بهینه آن کیفیت پایانی مورد نظر را ارائه نخواهد داد.

 

چه نوع پارچه یا دستمالی باید با محصولات کارواش بدون آب P3 استفاده شود؟

توصیه می شود از دستمال های با کیفیت میکروفایبر استفاده کنید. این دستمال ها اغلب در ابعاد 40*40 می باشند. به دلیل وجود الیاف میکروسکوپی در بافت فوق العاده جاذب این دستمال ها هر گونه آلودگی و کثیفی به راحتی جذب کرده و با خیال راحت از سطح خودرو پاک می کند. توصیه می شود که از دو دستمال تا شده میکروفایبر برای هر خودرو استفاده کنید. یک دستمال برای تمیز کردن و پاک کردن گرد و خاک و آلودگی و دستمال دیگر برای تمیز کردن بیشتر و پولیش خودرو.

دستمال هایی که 2 بار تا می شوند ( اول آن را یک تا کرده و دستمال تا کرده را دوباره از وسط تا کنید) سطوح بیشتری را در حین کار در اختیار شما قرار می دهند. هر چند ممکن است در مواقعی که خودرو مرطوب یا بسیار کثیف است به بیش از 2 دستمال نیاز داشته باشید، به خصوص اگر خودرو شما در فصل زمستان با نمک ها و شن های مخصوص یخ زدایی در خیابان پوشیده شده باشد.

دستمال میکروفایبر به دلیل بافت نرم تر و ضخیم تر نسبت به دستمال های معمولی مقدار بیشتری را جذب میکند و در پایان کار خودرویی نمایشگاهی به شما ارائه می دهد. دستمال های میکروفایبر را می توان به دفعات متعددی با شوینده هایی از قبیل مایع یا پودر لباسشویی شست و استفاده کرد.

 

آیا از نظر اقتصادی استفاده از کارواش بدون آب نسبت به روش های سنتی شستشو خودرو گران تر می باشد؟

از محصول کارواش بدون آب نه تنها می توان برای تمیز کردن سطح استفاده کرد بلکه تنها یک روند ساده اسپری کردن خودرو تمیز، پولیش و براق نموده و واکس موجودذ در محصول از سطوح نیز محافظت می کنند. با فرآیند اسپری کردن تمام قطعات و سطوح خودرو را می توان تمیز و براق کرد و از این طریق دیگر نیازی به واکس ها و کرم های نگهداری خودرو نیست و این خود یک صرفه جویی در پول و زمان برای شما محسوب می شود. بسته به میزان آلودگی خودرو حداقل بین 6 تا 7 مرتبه می توان خودرو را شست.

امروزه در هر بار شستشوی خودرو به روش سنتی حداقل مبلغ 30000 هزار تومان باید پرداخت نمود که با یک حساب سر انگشتی می توان قضاوت نمود که استفاده از محصول کارواش بدون آب بسیار با صرفه می باشد.

 

معایب کارواش های سنتی، اتوماتیک و آب فشار قوی

کارواش های سنتی، اتوماتیک و آب فشار قوی علاوه برمصرف زیاد آب و برق، همگی به خودرو، رنگ و بدنه آسیب وارد می کنند. تا به حال به بدنه ی خودرو دقت کرده اید؟ خط و خش ها و آسیب هایی نظرتان را جلب می کند و مطمئن هستید تصادفی نداشته اید. این آسیب ها، آسیب هایی است که در کارواش با برخورد شلنگ آب فشار قوی با بدنه خودرو شما ایجاد شده و خط و خش و فرورفتگی بر جای گذاشته است.

از دیگر آسیب هایی که کارواش های سنتی و کارواش های آب فشار قوی به خودرو وارد می کنند می توان به بلند شدن واشر دور شیشه و حتی بلند شدن رنگ روی قسمت پلاستیکی بدنه از جله سپرها و آینه ها اشاره کرد. در این نوع کارواش ها هر مرحله توسط یک کارگر انجام می شود و این بدان معناست که عبور از هر مرحله نیازمند پرداخت انعام می باشد.

علاوه بر هزینه سوخت برای رسیدن به کارواش، صرف مدت زمان طولانی در ترافیک و پرداخت هزینه کارواش این انعام های بی مورد نیز میزان هزینه شما را افزایش می دهند. استفاده از محصول کارواش بدون آب P3 از آسیب رسیدن به خودرو و رنگ آن جلوگیری کرده و در عین حال خودرویی تمیز و براق به شما ارائه می دهد.

 

برای سفارش  و سایر محصولات به فروشگاه یوماسیل مراجعه کنید.

 

صفحات مشابه با این نوشته:

خرید وسفارش کارواش بدون آب نانو

انواع محصولات ضد عفونی کننده یوماسیل

ویژگی های مواد ضد عفونی کننده

تاثیرات الکل بر پوست

دسته بندی ها: مطالب
دیدگاه ها